Назва проекту: Загадки світла
Проект вчителя фізики:
Владика Р.Д.
Навчальні предмети: фізика, геометрія, історія, інформатика,
література, мистецтво
література, мистецтво
Класи: 9, 11
Тип проекту: дослідницький, творчий,
пізнавальний
За кількістю учасників : індивідуальний
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
два тижні
два тижні
Ключове питання: Що в скриню не сховаєш?
Змістові питання:
1. Що таке
промінь?
2. Що таке
світло?
З. У чому суть закону
прямолінійного поширення світла?
4. У яких випадках може
спостерігатися тінь, напівтінь?
5. Сформулюйте закон
відбивання світла?
6. Сформулюйте закон заломлення світла?
7. Що таке дисперсія світла?8. Чому листя зелене, а троянда червона?
9. Навести приклади дисперсії.
10. Чи можна дійти до веселки?
11. Чому серед пустелі ми бачимо міражі?
12. Що ми бачимо при зануренні тіла у воду?
13. Чому ми бачимо ліс?
14. Коли небо нижче землі буває?
Мета та задачі проекту:
- ознайомити учнів із суттю основних законів і закономірностей, що дають змогу зрозуміти природу поводження світлового променя;
- розширити практичну та експериментальну діяльності, здатність застосовувати знання у процесі пізнання світлових явищ;
- розвивати вміння учнів пояснювати світлові явища і процеси;
- вироблення у школярів практичних навиків у розв'язуванні задач;
- виховання в учнів інтересу до вивчення фізики;
- формування у дітей умінь працювати з додатковою літературою.
Комп’ютер, сканер, принтер, інтернет,
кольорові олівці, папір, учнівські зошити.
Вихідні знання та навички: Учні мають уявлення
про природу світла, формулюють закони, та доводять їх теоретично і практично. Вміють
користуватися комп’ютером, готувати повідомлення про загадки світлових променів.
Очікувані продукти: Блог, комп’ютерна презентація,
публікація, реферати.
Опис проекту
Етапи роботи над проектом:
- об’єднання учнів у групи;
- розподіл обов’язків;
- пошук інформації; оформлення матеріалів;
- пошук відповідей на питання, узагальнення результатів, досліджень і створення звіту у вигляді презентації, публікації, рефератів.
Учні одержують завдання, об’єднуються в групи.
І група “Історики ”
Займаються пошуком інформації в бібліотеці та в Інтернеті
про фізиків Ісаака Ньютона, Гюйгенса, Максвелла збирають історичні відомості . Вчаться працювати в Publisher для створення публікації.
ІІ група “Дослідники ”
Досліджують різні способи доведення
теореми Піфагора. Займаються пошуком інформації в
енциклопедіях, збирають цікаві дані з теми.
ІІІ група “Практики”
Розв’язують поставлені задачі, добирають малюнки, вчаться комбінувати текст і зображення, а також створюють презентацію в PowerPoint.
ІV група “Інформатики ”
Немає коментарів:
Дописати коментар