Паспорт проекту

Назва проекту: Загадки світла

Проект вчителя фізики:
Владика Р.Д.

Навчальні предмети: фізика, геометрія, історія, інформатика, 
література, мистецтво
Класи: 9, 11
Тип проекту: дослідницький, творчий, пізнавальний
За кількістю учасників : індивідуальний
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
два тижні
Ключове питанняЩо в скриню не сховаєш?


Змістові питання:
1. Що таке промінь?
2. Що таке світло?
З. У чому суть закону прямолінійного поширення світ­ла? 
4.  У яких випадках може спостерігатися тінь, напівтінь?
5.  Сформулюйте закон відбивання світла?       
6.   Сформулюйте закон заломлення світла?
7.   Що таке дисперсія світла?
8. Чому листя зелене, а троянда червона?
9. Навести приклади дисперсії.
10. Чи можна дійти до веселки?
11. Чому серед пустелі ми бачимо міражі?
12. Що ми бачимо при зануренні тіла у воду?
13. Чому ми бачимо ліс?
14. Коли небо нижче землі буває?

      Мета та задачі проекту:
  •         ознайомити учнів із суттю основних законів і закономірностей, що дають змогу зрозуміти природу поводження світлового променя
  •      розширити практичну та експериментальну діяльності, здатність застосовувати знання у процесі пізнання світлових явищ
  •      розвивати вміння учнів пояснювати світлові явища і процеси
  •       вироблення у школярів практичних навиків у розв'язуванні задач; 
  •      виховання в учнів інтересу до вивчення фізики; 
  •     формування у дітей умінь працювати з додатковою літературою. 
   Необхідне устаткування, приладдя та витратні матеріали:
Комп’ютер, сканер, принтер, інтернет, кольорові олівці, папір, учнівські зошити.
Вихідні знання та навички: Учні мають уявлення про природу світла, формулюють закони, та доводять їх теоретично і практично. Вміють користуватися комп’ютером, готувати повідомлення про загадки світлових променів.
Очікувані продукти: Блог, комп’ютерна презентація, публікація, реферати.

Опис проекту

 В процесі роботи над проектом учні поглиблюють свої знання з фізики, історії фізики, геометрії, інформатики.У ході практичної діяльності учні повинні дослідити біографію відомих вчених. Школярі набувають навиків самостійної роботи з додатковою літературою, закріплюють уміння працювати на комп’ютері. Учні створять публікацію та презентацію з конкретного питання, оцінять результати своїх досліджень.Школярі зможуть застосувати свої знання з фізики на практиці. Навчаться шукати, збирати, обробляти інформацію, планувати свою діяльність. При створенні презентації формуються вміння виступати перед аудиторією, учні розвивають вміння коротко, стисло, чітко, зручно представляти результати своєї роботи. Діти вивчають комп’ютерну термінологію. При створенні публікації розвивають вміння аналізувати і вибирати головну інформацію. Діти набувають навиків організації колективної та групової роботи.

Етапи роботи над проектом:

  •     об’єднання учнів у групи;
  •     розподіл обов’язків;
  •     пошук інформації; оформлення матеріалів;
  •     пошук відповідей на питання, узагальнення результатів, досліджень і створення звіту у вигляді презентації, публікації, рефератів.
Учні одержують завдання, об’єднуються в групи.

І група “Історики ”
Займаються пошуком інформації в бібліотеці та в Інтернеті про фізиків Ісаака Ньютона, Гюйгенса, Максвелла збирають історичні відомості . Вчаться працювати в Publisher для створення публікації.

ІІ група “Дослідники ”
Досліджують різні способи доведення теореми Піфагора. Займаються пошуком інформації в енциклопедіях, збирають цікаві дані з теми. 

ІІІ група “Практики”
Розв’язують поставлені задачі, добирають малюнки, вчаться комбінувати текст і зображення, а також створюють презентацію в PowerPoint.

ІV група “Інформатики ”
Шукають у Інтернеті цікаве програмне забезпечення з оптики. Створюють блог.  
     
План реалізації проекту
                          

Немає коментарів:

Дописати коментар